۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
۱.۵ میلیارد دلار سرمایه خارجی در استان مرکزی طی سال جاری جذب شد
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی خبر داد؛

۱.۵ میلیارد دلار سرمایه خارجی در استان مرکزی طی سال جاری جذب شد

مرکزی- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: استان مرکزی طی ۹ ماهه سال جاری در حوزه درآمدها وضعیت خوبی داشته است.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه اقتصادی استان مرکزی نیازمند توجه به زیرساخت ها در این حوزه می باشد.

جلیلی با بیان اینکه استان مرکزی طی ۹ ماهه سال جاری در حوزه درامدها وضعیت خوبی داشته است افزود: امیدواریم تا پایان سال هم این شرایط ادامه داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به تلاش همه جانبه مدیران در استان مرکزی  گفت: تا کنون یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جذب شده است که نشان از تلاش مدیران این حوزه برای توسعه اقتصادی استان است.

وی ابراز امیدواری کرد که حمایت وزارتخانه از استان مرکزی ادامه داشته باشد تا این استان بتواند در حوزه تولید و اقتصاد به روند روبه رشد خود ادامه بدهد.

جلیلی به عملکرد خوب بیمه ها در استان مرکزی نیز اظهار داشت: عملکرد بیمه های این استان در پرداخت خسارت ها قابل قبول است و برخی بانک‌های خصوصی در استان مرکزی با مشکلات مواجه هستند که امیدوارم با برنامه‌ریزی که در آینده صورت می‌گیرد این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

کد خبر: ۱٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha