۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
طرح ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی تا عید فطر
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

طرح ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی تا عید فطر

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ویژه برای ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی از عید نوروز تا عید فطر خبر داد و گفت: شهروندان تا عید فطر نسبت به ترخیص خودرو یا موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

به گزارش بازار، سردار سیدکمال هادیانفر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۵۶ درصد از خودروهای توقیف شده درگیر مباحث قضایی نظیر مهریه یا ارث هستند، لذا از قضات درخواست کردیم تا در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند و اینگونه پرونده‌ها را تسریع کنند.

این مقام انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی حذف دیون دولتی از روند ترخیص موتورسیکلت‌ها، گفت: مقرر شده است مواردی مانند عوارض شهرداری، بیمه نامه و ... در هنگام ترخیص حذف شوند.

او تصریح کرد: جریمه ۲ برابری برای موتورسیکلت‌ها را حذف کردیم و برای پارکینگ‌ها نرخ سال ۹۴ را اعمال کردیم.

سردار هادیانفر از اجرای طرح ویژه برای ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی از عید نوروز تا عید فطر خبر داد و گفت: در این طرح تسهیلاتی همچون تقسیط جرایم، حذف دیون دولتی و... پیش بینی شده است تا خودروها و موتورسیکلت‌هایی که مدت‌هاست در پارکینگ‌ها مانده‌اند، ترخیص شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که تا عید فطر با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و استفاده از نرم افزار «پلیس من» نسبت به ترخیص خودرو یا موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha