۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
دیپلماسی انرژی و استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت تقویت شد
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

دیپلماسی انرژی و استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت تقویت شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم تاکنون کارهای بسیار مثبتی در حوزه نفت و فرآورده‌های نفتی، دیپلماسی انرژی، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی انجام داده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، حسین حسین‌زاده، با بیان اینکه فروش نفت بیش از دو و نیم برابر شده و به همین مقدار درآمدهای دولت از این محل نیز افزایش یافته است، گفت: دولت با پیگیری دیپلماسی انرژی در فروش نفت، تلاش دارد سهم ایران را در بازار نفت تثبیت و امنیت انرژی را محقق کند، این موضوع از کلیدواژه‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه نفت و انرژی است.

وی با بیان اینکه سوآپ گازی در حوزه دیپلماسی انرژی یکی از اقدام‌های ستودنی وزارت نفت بود، افزود: امیدواریم چنین قراردادهایی توسعه یابد تا صنعت نفت و گاز بیش از این نقش‌آفرین شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت نفت در تأمین گاز زمستانی نیز اشاره و تصریح کرد: در این بخش هم به‌درستی مدیریت لازم توسط وزارت نفت انجام شد تا هموطنان در فصل زمستان با مشکل کمبود گاز روبه‌رو نشوند و این نویدبخش روزهای خوب برای آینده است.

حسین‌زاده اظهار کرد: وزارت نفت دولت سیزدهم تاکنون کارهای بسیار مثبتی در حوزه نفت و فرآورده‌های نفتی، دیپلماسی انرژی، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی و صیانت از مخازن و نگهداشت تولید انجام داده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha