۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین منطقه زنجان در تعطیلات نوروزی
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبر داد

افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین منطقه زنجان در تعطیلات نوروزی

زنجان- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین منطقه طی تعطیلات نوروزی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت زنجان، حمید حبیبی از افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین در طول ایام تعطیلات نوروزی در استان خبر داد و اظهار کرد: در فاصله ۱۸ روزه تعطیلات نوروزی، از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال مقدار ۲۹ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یعنی ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا ۱۳ فروردین پارسال با مصرف ۲۴ میلیون لیتر، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: کاهش ممنوعیت ترددهای استانی به منظور تسهیل مسافرت‌های نوروزی مردم و استقبال هم‌وطنان از استان زنجان از علل عمده افزایش مصرف بنزین در سال جدید است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: میزان مصرف فرآورده نفتگاز در تعطیلات نوروزی و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: مصرف نفت‌گاز بخش حمل و نقل در بازه زمانی مذکور در سال‌جاری، ۱۱ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۳ درصدی مواجه شده است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور اجرای طرح نظارت نوروزی در منطقه (تحت عنوان گلگشت نوروزی) و تشدید بازدیدهایی که در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز توسط مسئولان منطقه و گروه‌های کارشناسی اعزامی انجام شد.

وی یادآور شد: نحوه عملکرد سوخت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی کنترل شده و همه جایگاه‌های استان در عرضه سوخت به خودروهای درون و برون‌شهری از آمادگی کامل برخوردار بودند و خدمات جایگاه‌های سوخت بدون وقفه و شبانه‌روز به شهروندان و مسافران نوروزی به طور مطلوب ادامه دارد.

کد خبر: ۱۴۴٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha