۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
حذف واردات خودرو در ادامه مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت خواهد بود
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

حذف واردات خودرو در ادامه مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت خواهد بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به معضل خودرو در کشور، گفت: حذف واردات خودرو بنا به هر دلیلی مورد احترام، اما ادامه همان مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت و انحصار عاری از رقابت سالم خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: شهادت جانسوز و مظلومانه روحانی جهادی که یکی از رهروان واقعی امیر مومنان علی ابن ابی طالب در ماه مهمانی خدا بود و در حرم امن موسی بن رضا (ع) و به دست شقی ترین مزدوران و عروسک های دست ساز جاهلیت مدرن انجام گرفت را به پیشگاه ولیعصر و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم و اهانت و گستاخی به حرم امام مهربانی ها را محکوم می کنم.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس افزود: این حادثه و حوادث غم انگیز اخیر در گنبد و اینکه مجری یک تبعه خارجی انتخاب شده است، از توطئه ای جدی و حساب شده پرده برمی دارد که باید با دقت رصد و منشأیابی و مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بنیادین ما در کشور موضوع خودرو است، افزود: هیچ کشوری با چنین معضلی روبه رو نیست، اگر بپذیریم مسئله خودرو یکی از سه مسئله اصلی کشور است سوال اینگونه مطرح می شود که اکنون مجلس و دولت برای حل این مسئله چه اقدام عملی انجام داده اند.

محبی یادآور شد: حذف واردات خودرو به هر دلیل و با هر مستنداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان انجام داده اند مورد احترام است اما ادامه همان مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت و انحصار عاری از رقابت سالم را ایجاد می کند و تا کی این موضوع باید به عنوان مسئله ملت شریف ایران باقی بماند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: ارابه های مرگی که در باز شدن یک کیسه هوای محدودی که در خودرو در نظر گرفته شده ناتوانند و آن ها تا کی و تا چه میزان تلفات، می خواهند طی طریق کند لذا از دولت به ویژه وزیر صمت درخواست دارم نارضایتی گسترده ملت شریف ایران را خواست ببیند و کمیسیون صنایع به صورت عاجل در تقابل با این بی تدبیری چاره ای بیاندیشد.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha