۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
۶۰میلیارد تومان از طریق فروش نفت به استان سمنان اختصاص می یابد
در قالب اعتبارات سفر رئیس جمهور؛

۶۰میلیارد تومان از طریق فروش نفت به استان سمنان اختصاص می یابد

سمنان- حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تامین بخشی از اعتبارات سفر پائیز گذشته رئیس جمهور به استان از طریق فروش نفت خواهد بود، گفت: مبلغ این اعتبارات ۶۰ میلیارد تومان است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان که آبان ماه سال قبل انجام شد و با مصوبات خوبی نیز همراه بود، تاکید کرد: بخشی از اعتبارات تخصیصی سفر رئیس جمهور به استان سمنان از محل فروش نفت تعیین شده است.

وی با بیان اینکه به همین منظور نشست های خوبی با وزارت نفت و ارگان های ذی صلاح در سطوح ملی و استانی برگزار شده تا چگونگی تخصیص اعتبارات وزارت نفت به پروژه های عمرانی استان سمنان مورد بررسی قرار گیرد، افزود: تمام تلاش خود را برای تخصیص این اعتبارات به کار خواهیم بست.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات عمدتاً توسط سازمان برنامه تخصیص پیدا می کند اما این بخش مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیاز بود که از بخش فروش نفت و بودجه وزارت نفت تامین شود تا بتوانیم که آن را صرف پروژه های عمرانی کنیم، گفت: به واسطه نحوه اختصاص اعتبارات، می بایست هماهنگی بین وزارت نفت، سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و کشور و دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد لذا نشست های هماهنگی خوبی را با هدف انعقاد قرارداد ها برگزار کردیم تا بهترین تخصیص را در اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان شاهد باشیم.

اعتبارات عمدتاً توسط سازمان برنامه تخصیص پیدا می کند اما این بخش مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان نیاز بود که از بخش فروش نفت و بودجه وزارت نفت تامین شود

حمیدی با اشاره به برگزاری نشست های مشترک با وزارت نفت و سازمان برنامه بیان کرد: در این نشست ها اعتبارات، موافقت نامه و انتخاب پیمانکاران برای اجرای طرح ها مورد بررسی قرار گرفته و نتایج خوبی نیز اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه مبلغی که از این منظر به استان سمنان اختصاص خواهد یافت، ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این اعتبارات در بخش های وزارت ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، عشایری، رفع نقاط حادثه خیز، انتقال آب و ... صرف می شود لیکن مدیران کل دستگاه های اجرایی موظف هستند به خوبی پروژه ها و نحوه اختصاص آنها را مد نظر قرار دهند تا بهترین استفاده را از این اعتبارات ببریم.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین در پاسخ به سوالی درباره تامین زمین مسکن ملی و به خصوص سهمیه های ایثارگران و معلولان و ... بیان کرد: در همه شهرستان های استان تامین زمین برای تمام متقاضیان نهضت ملی مسکن که تاکنون ثبت نام کردند انجام شده است.

حمیدی با بیان اینکه برای تامین زمین مسکن ایثارگران استان نیز در حوزه نهضت ملی مسکن مشکلی وجود ندارد، گفت: خوشبختانه روند مسکن ملی در استان سمنان به خوبی و با همراهی دستگاه های ذی ربط انجام می شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha