۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
تامین زمین احداث ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در شهریار تبریز
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

تامین زمین احداث ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در شهریار تبریز

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تامین زمین احداث ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در شهر جدید شهریار و تعیین پیمانکار آن تاکید کرد.

به گزارش بازار، عابدین خرم در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: در شرکت عمران سهند ۱۴ هزار واحد در حال اجرای عملیات است که حدود ۳ هزار واحد مشمول دریافت تسهیلات بانک مسکن هستند.

وی افزود: باید علل اینکه بیش از ۱۰ هزار واحد به بانک معرفی نشده و سابقه‌ای ندارند بررسی شود؛ وقتی بانک اعلام آمادگی می‌کند شرکت عمران سهند شرایط معرفی متقاضیان به بانک و واریز مبلغ مورد نظر را فراهم آورند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: اگر مردم آورده نداشته باشند، اقدامات بعدی را نیز انجام نخواهند داد؛ بنابراین اقدامات اقناعی لازم جهت تشویق مردم به حضور در طرح نهضت ملی مسکن و واریز آورده باید انجام شود.

خرم بر لزوم تامین زمین احداث ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در شهر جدید شهریار در فاز ۶۷ هکتاری و معادل آن در مکانی مناسب و تعیین پیمانکار آن تاکید کرد و گفت: در فاز اول برای ۵ هزار واحد برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی با اشاره به مسائل مطروحه در ارتباط با تامین آب شرب مورد نیاز پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند، متذکر شد: متناسب با توسعه شهر جدید سهند زیرساخت‌های آن نیز باید فراهم شود و مسوولان به جای طرح و توضیحات مشکلاتی که همه از آن واقفیم پیشنهاد و راهکارهای عملی کوتاه مدت و میان مدت را ارائه دهند.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha