۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
واگذاری اقساطی اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

واگذاری اقساطی اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از فراهم شدن شرایط واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون و ناحیه صنعتی شهید مصلحیان، از برنامه ریزی برای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه زیرساخت‌های اولیه نظیر آب و برق، شبکه گاز و فاضلاب در این منطقه آماده است، گفت: بسترهای لازم برای استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی فراهم و تاکنون ۵ قرارداد نیز منعقد شده است.

وی با بیان اینکه سایر زیرساخت‌ها نیز همزمان با استقرار واحدهای صنعتی ایجاد می‌شود، از رایگان بودن امور صدور جواز تاسیس، جواز ساخت، پایان کار و پروانه بهره برداری، خبر داد و گفت: شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون نیز به صورت نقد و اقساط است.

هاشمی عنوان کرد: در منطقه ویژه کازرون متقاضیان می‌توانند در بخش‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی، تجاری و خدماتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت ۷۳هکتار راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به افق توسعه آینده این منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری طرح توسعه آن نیز در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای انجام زیرساخت‌ها هزینه شده، گفت: هم اکنون نیز دو طرح با مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: انتظار می رود با توجه به قابلیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه بتوانند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات فراهم کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha