۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
 صنایع بزرگ دانش بنیان می‌شوند
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

صنایع بزرگ دانش بنیان می‌شوند

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس «قانون جهش تولید دانش بنیان» را سال گذشته تصویب کرد و اقدام و تلاش بعدی هم این است که صنایع بزرگ دانش بنیان شوند.

به گزارش بازار، محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمورد نقش بخش خصوصی در تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: مخاطب بیانات مقام معظم رهبری درمورد دانش بنیان کردن تولید دو گروه مسئولان (مجلس و دولت) و مردم (بخش خصوصی) هستند.

وی افزود: مجلس و دولت باید تمهیدات لازم را برای توسعه فعالیت های دانش بنیان و حمایت از آن ها به صورت جدی فراهم کنند که خوشبختانه مجلس «قانون جهش تولید دانش بنیان» را سال گذشته تصویب کرد و اقدام و تلاش بعدی مجلس هم این است که صنایع بزرگ نیز دانش بنیان شوند.

میرتاج الدینی ادامه داد: اگر الان مردم از صنعت خودرو راضی نیستند و کیفیت خودرو خوب نیست به این خاطر است که صنعت خودرو نتوانسته خودش را دانش بنیان کند و در همان سالهای گذشته باقی مانده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمورد وظایف بخش خصوصی در این راستا گفت: در حال حاضر رویکرد همه دستگاه ها مبتنی بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان و ایده های ابتکاری نسل جوان مبتکر و با دانش و فناوری است لذا جوانان مبتکر و شرکت های خصوصی باید از این فرصت استفاده کرده و ایده ها و طرح های خود را که سالها مورد بی توجهی قرار گرفته بود ارائه کنند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: شرکتی دانش بنیان است که همواره تحقیقات و پژوهش های خود را تقویت کرده و ارتقا دهد.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha