۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
۷۰ درصد مشترکین برق خانگی در همدان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۷۰ درصد مشترکین برق خانگی در همدان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند

همدان - سهرابی بیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۷۰ درصد مشترکین خانگی در روزهای عادی و حدود ۹۰ درصد در تابستان و پیک بار الگوی مصرف برق را در استان رعایت می‌کنند

علی سهرابی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال باید حرکتی با برنامه داشته باشیم، گفت: مهمترین موضوع عبور از پیک بار سال است ضمن اینکه تجربه سال گذشته ما را بر آن داشته تا جدی‌تر به این برنامه ورود کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه وزارت نیرو دو برنامه را در راستای عبور از پیک بار ۱۴۰۱ در دستور کار دارد، گفت: افزایش تولید و پایش و کنترل هوشمند مصرف مشترکین از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه هر چه تولید بیشتر شود ناترازی بین تولید و مصرف کمتر شده و می‌توانیم توزیع برق مطمئن داشته باشیم، بر اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و پایش مصارف مشترکین تاکید کرد و گفت: در این راستا در بخش دیماندی نصب کنتورهای فهام انجام شده است.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: استقرار اتوماسیون قطع و وصل و کنترل مصارف به صورت هوشمند نیز با بهره‌برداری از سیستم «اسکادا» در روز صنعت برق آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال کنترل هوشمند شبکه از راه دور به طور جدی دنبال می شود، افزود: ۷۰ درصد مشترکین خانگی در روزهای عادی و حدود ۹۰ درصد در تابستان و پیک بار الگوی مصرف برق را در استان رعایت می‌کنند.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه باد در بخش‌های مختلف شرکت کار مطالعاتی صورت گیرد و نقاط قوت و ضعف بهبود و همچنین تهدیدات و فرصت‌ها شناسایی شود، گفت: باید با استفاده از فرصت‌ها و رفع تهدیدات نسبت به دستیابی به اهداف و رشد شاخص‌ها و افزایش سطح خدمات به مردم تلاش کنیم.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha