۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
ب­رنامه‌ریزی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی

ب­رنامه‌ریزی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی

سرپرست دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی از برنامه‌ریزی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان و تشکیل زنجیره هدفمند خبر داد و گفت: استفاده از پلتفرم‌های موجود در جامعه از جمله این برنامه‌ریزی‌ها است.

به گزارش بازار، سیدمحمد حسن صافی افزود: درباره محصولات مددجویان بهزیستی با توجه به اینکه برای فروش محصولات، فاکتورهای متعددی داریم و در مرحله انتهایی فروش محصول مطرح می شود.

در مرحله نخست، شناسایی محصولات است که این کار را انجام دادیم و تقریبا تمام محصولاتی که به نحوی قابل ارائه هستند در جامعه به عنوان محصولات ساخت دست مددجویان تعیین شدند.

وی اضافه کرد: در گام دوم باید برنامه مهارتی آموزشی و ارتقایی داشته باشیم تا کیفیت محصولات از چیزی که اکنون است، بهتر باشد. همچنین برنامه هایی برای آسیب شناسی فروش این محصولات توسط افراد صاحب سبک در نظر گرفتیم. مرحله بعدی استفاده از پلتفرم های موجود در جامعه برای فروش محصولات است که در این حوزه، مدل های مختلفی مطرح است که در حال مذاکره هستیم تا تحت عنوان مسئولیت اجتماعی بتوانیم از این پلتفرم‌ها استفاده کنیم تا به طور ویژه بخش فروش محصولات مددجویان بهزیستی را راه‌اندازی کنند.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سامانه هوشمند اشتغال در بهزیستی گفت: این سامانه از برنامه های میان مدت بهزیستی است که یک بخش از آن نیز تحت عنوان نمایشگاه است تا نمونه ها و مدل های نمایشی محصولات مددجویان در استان‌های مختلف موجود باشد تا فروش راحت تر صورت بگیرد.

صافی با تاکید بر اینکه هر حلقه زنجیره در فروش محصولات مددجویان باید توامان آماده باشد، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ حرکت بهتری در فروش محصولات داشته باشیم. ایده آل ما این است محصولات مددجویان به سمت برندسازی برود اما قبل از آن زیرساخت ها باید مهیا شود تا در نهایت بتوانیم با برند و کیفیت خوبی، محصولات را برای بازارهای ملی و کشورهای همسایه آماده کنیم.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha