۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
جهش قیمت احتمالی ارز «مینا» در ماه آوریل| لزوم ورود محتاطانه به بازار مینا
تحلیل بازار رمزارزها؛

جهش قیمت احتمالی ارز «مینا» در ماه آوریل| لزوم ورود محتاطانه به بازار مینا

با آغاز رشد قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت توکن مینا نیز در ماه مارس بیش از ۲۰ درصد بالا رفته و از پایین ترین سطح خود در طول ماه گذشته بیش از ۶۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال «مینا» در ماه مارس، با بازگشت نسبی بازار از روند نزولی چند ماه اخیر خود، عملکرد نسبتاً خوبی از خود نشان داد. قیمت توکن مینا در ماه مارس بیش از ۲۰ درصد بالا رفته و از پایین ترین سطح خود در طول ماه بیش از ۶۷ درصد افزایش یافت.

ارزش بازار مینا اکنون بیش از ۱.۱ میلیارد دلار است که آن را به یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل می کند. در نوشتار حاضر به دنبال دلبایل افزایش قیمت مینا و تحولات پیرامون آن خواهیم بود.

MINA توکن بومی پروتکل Mina است که خود را سبک‌ترین شبکه بلاک چین توصیف می‌کند. این پروتکل از فناوری موسوم به «دانش صفر» استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که توسعه دهندگان می توانند برنامه های ایمن را بر بستر بلاکچین آن ساخته و اجرا کنند. این پلتفرم همچنین مدعی است که اندازه ثابت ۲۲ کیلوبایتی دارد که بسیار کوچک‌تر از سایر شبکه‌های با حجم متوسط بیش از ۳۰۰ گیگابایت است.

در ماه مارس، قیمت توکن مینا با جهشی بزرگ روبرو شدو دلیل این امر نیز، افزایش چشمگیر سرمایه گذاری فعالان بازر رمزارزها بر روی این ارز بود. مینا موفق شد مبلغ ۹۲ میلیون دلار سرمایه را از طریق فروش توکن های خود در صرافی ها جذب کند. همچنین عبور تعداد آدرس های کیف پول های دارای مینا از مرز ۱۰۰ هزار دلار، از جمله دلایل دیگر جهش قیمت این ارز در ماه مارس بود.

پیش بینی قیمت مینا

جهش قیمت احتمالی ارز «مینا» در ماه آوریل| لزوم ورود محتاطانه به بازار مینا

قیمت توکن مینا طی چند هفته گذشته خوب عملکرد خوبی از خود نشان داده است. نمودار چهار ساعته قیمت این ارز، یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده که در نمودار بالا، به رنگ بنفش نشان داده شده است. در تحلیل تکنیکال، این یکی از مهمترین الگوهای ادامه روند جاری است. علاوه بر این، قیمت مینا همچنان بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه باقی می ماند.

بنابراین، با توجه به الگوی پرچم صعودی و الگوی سر و شانه معکوس، این احتمال وجود دارد که ارز مینا در ماه آوریل، روند پر قدرت صعودی خپود را آغاز کند. حرکت به زیر سطح حمایت ۰.۲.۴۰ دلار، نمای صعودی را باطل می کند. علیرغم تمامی نگرانی های موجود در خصوص رمز ارزهایی با حجم کوچک سرمایه مانند مینا، قیمت این ارز احتمالا در ماه جاری میلادی، با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha