۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
آمادگی احتمالی اتریوم برای جهشی بزرگ| آیا قیمت به ۳۸۰۰ دلار خواهد رسید؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

آمادگی احتمالی اتریوم برای جهشی بزرگ| آیا قیمت به ۳۸۰۰ دلار خواهد رسید؟

قیمت اتریوم نیز با رشد خوبی طی روزهای گذشته روبرو شده است. آخرین پیش بینی قیمت اتریوم نشان می دهد که اصلاحات مداوم می تواند قیمت را برای یک حرکت صعودی بزرگ آماده کند.

به گزارش بازار، در پی بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم نیز با رشد خوبی طی روزهای گذشته روبرو شده است. آخرین پیش بینی قیمت اتریوم نشان می دهد که اصلاحات مداوم می تواند قیمت را برای یک حرکت صعودی بزرگ آماده کند.

تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال پس از دو هفته صعودی در حال حاضر در حال اصلاح بوده و رد قیمت بیت کوین از منطقه ۴۸ هزار دلار، کل بازار را تحت تأثیر قرار داده است. با این وجود، قیمت اتریوم همچنان بالای ۲۰۰ EMA خود معامله می‌شود که نشان می‌دهد این اصلاح به زودی پایان خواهد یافت. در زمان نگارش این مطلب، ارزش اتریوم ۳۲۶۱ دلار بوده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت اتریوم

آمادگی احتمالی اتریوم برای جهشی بزرگ| آیا قیمت به ۳۸۰۰ دلار خواهد رسید؟

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم نشان می دهد که توکن بومی شبکه اتریوم (ETH) در حال حاضر با قیمت ۳۲۶۱ دلار معامله می شود که البته هنوز هم بیش از ۳۳ درصد از بالاترین قیمت تاریخ نوامبر ۲۰۲۱ خود یعنی ۴۸۷۸ دلار کاهش یافته است.

با آغاز وحشتناک سال جاری میلادی برای همه ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم نیز در ژانویه ۲۰۲۲ به ۲۱۵۹ دلار کاهش یافت. با این حال، پس از نزدیک به شش ماه حرکت نزولی قیمت، گاوها در حال افزایش آن هستند. بالاترین قیمت اخیر ۳۴۸۱ دلار نیز بالاترین ارزش اتریوم در سال جاری به حساب می آید.

اگر قیمت اتر در اصلاحات مداوم سطح ۳۰۰۰ دلار را حفظ کند، ممکن است یک حرکت صعودی بزرگ در راه باشد. در چنین سناریویی، گاوها ممکن است در کوتاه مدت ۳۸۰۰ دلار را هدف قرار دهد. سطح ۳۸۰۰-۳۹۰۰ دلار نیز با جیب طلایی Fib ۰.۶۱۸-۶۵ منطبق بوده و از این رو بسیار قابل توجه است.

هر شکست صعودی بالاتر از این منطقه می تواند آن را وادار به آزمایش مجدد ۴۸۷۸ دلار کند. با این حال، هرگونه شکست خط روند صعودی چند ساله نشان داده شده در نمودار می تواند آن را به زیر ۲۰۰۰ دلار برساند. بنابراین قبل از ورود به بازار، مدیریت صحیح ریسک ضروری است.

کد خبر: ۱۴۳٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha