۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
صادرات ۲.۸ میلیون تن سیمان و کلینکر از بنادر استان بوشهر
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد:

صادرات ۲.۸ میلیون تن سیمان و کلینکر از بنادر استان بوشهر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۲.۸ میلیون تن سیمان و کلینکر از بنادر و گمرکات استان بوشهر طی یکسال اخیر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و اتاق بازرگانی در راستای تحقق شعار سال از همه ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند.

وی افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی شناخته می‌شود و اگر حمایت بیشتر مدیران ارشد استان و کشور را داشته باشیم، می‌توانیم کارکرد بهتری از خود نشان دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: بوشهر دارای بنادر مهم و ارزشمندی است و از گذشته دارای تجارت و بازرگانی بوده که باید از این موقعیت در راستای افزایش صادرات و نهایتا ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم استفاده کنیم.

گزدرازی از صادرات بزرگترین محموله مواد معدنی در سال جدید از بندر نگین خبر داد و تصریح کرد: مواد معدنی به وزن ۳۵ هزار تن سیمان فله‌ای از گمرک بوشهر از طریق بندر نگین صادر شد.

وی یادآور شد: ارزش این محموله صادراتی حدود ۸۷۰ هزار دلار بوده که از طریق شناور پرتلند ۳ به سمت کشور هدف بارگیری شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۲.۸ میلیون‌تن سیمان و کلینکر از بنادر استان بوشهر خبر داد و گفت: بالغ بر ۶۲ میلیون دلار از طریق صادرات سیمان و کلینکر ارزآوری حاصل شده است.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عبدالله IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      0 0
      حمایت از تولید داخلی یعنی مکیدن خون مردم . این چه نوع حمایتی هست که مردم کشور خودت قادر به خرید یک پاکت سیمان نداشته باشند و شما افتخار به صادرات می کنید