۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
۷۰ واحد راکد تولیدی در استان همدان احیا شد
سال گذشته؛

۷۰ واحد راکد تولیدی در استان همدان احیا شد

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه سال گذشته ۷۰ واحد راکد تولیدی در استان همدان احیا شد، گفت: حاصل آنچه سال گذشته انجام شده را در سال ۱۴۰۱ در حوزه اشتغال می بینیم.

به گزارش بازار، ظاهر پورمجاهد با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان همدان گفت: سال گذشته ۷۰ واحد راکد تولیدی در استان همدان احیا شد.

پورمجاهد با اشاره به اینکه ۱۲۰ واحد دارای مشکل بود که مشکلات آنها به صورت دقیق مشخص شده و در دستور کار احیا قرار گرفته است، افزود: دو شاخص در استان همدان داریم که یکی رشد هشت درصد را دولت برای کشور دیده که ما آن را در استان ۷.۵ درصد پیشنهاد داده‌ایم که مورد موافقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نکته دوم ۲۳ هزار و ۵۰۰ مورد تعهد اشتغال داده‌ایم که همدان ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند در این زمینه حرکت کند، گفت: طبق صندوقی که در استانها ایجاد می‌ شود و ابلاغی که شده مبلغ دو هزار میلیارد تومان تبصره ۱۶ و ۲ هزار و ۲۰ میلیارد تومان تبصره ۱۸ به استان ابلاغ شده ضمن اینکه در تبصره سال گذشته تلاش کردیم طرح‌ها را به صورت کامل به بانک‌ها معرفی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه آغاز مذاکره با سرمایه گذار و تامین طرح به محض ابلاغ و هدایت به سمت سیستم بانکی را داریم، گفت: حاصل آنچه سال گذشته انجام شده را در سال ۱۴۰۱ در حوزه اشتغال می بینیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha