۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
ارائه طرح و الگوهای ساخت مسکن نهضت ملی در زنجان فراخوان داده می‌شود
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان:

ارائه طرح و الگوهای ساخت مسکن نهضت ملی در زنجان فراخوان داده می‌شود

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این اداره کل فراخوان ارائه طرح و الگوهای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن را منتشر خواهد کرد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد از طریق فراخوان ارائه طرح و الگوهای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن، یک رقابت سازنده جهت دست یابی به ایده‌های معماری با محوریت “الگوهای مسکن متناسب با نیازهای جامعه هدف” را ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در این زمینه به منظور بهره گیری از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان، مشاوران ذی صلاح معماری و شهرسازی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان و همچنین مهندسان و طراحان خلاق به عنوان شخص حقیقی و نیز سازندگان فعال بخش ساختمان دعوت می شود، آمادگی خود را جهت شرکت در این مسابقه به صورت مکتوب تا ۲۰ فروردین ماه سالجاری به اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنده این رقابت به عنوان طراح واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن انتخاب خواهد شد.

کردلو ادامه داد: متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم و کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل راه و شهرسازی استان به معاونت مسکن و ساختمان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح ارگان‌های مختلف آموزشی و شرکت‌های فنی و مهندسی ساختمان همکاری خواهند داشت، افزود: این فراخوان می‌تواند در شناسایی رویکردهای نوین و بومی برای طراحی ساخت گونه مسکن ارزان قیمت و روش‌های اجرای آن کمک کند.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha