۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
ارائه خدمات نوین پستی با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان

ارائه خدمات نوین پستی با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان

لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران بر پیشبرد سیاست‌های راهبردی این شرکت بر مبنای مولفه‌های شعار سال تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، محمود لیائی در دیدار نوروزی با مدیران شبکه پستی کشور با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات مبنی بر تدوین برنامه‌ها واقدامات مبتنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال زایی گفت: شرکت ملی پست به عنوان پایه و اساس اقتصاد دیجیتال در کشور سهم مهمی در این خصوص دارد.

وی افزود: پست باید در حوزه اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارهای نوپا بیش از گذشته ایفای نقش کند و در همین ارتباط، مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان پیرامون خلق و ارائه خدمات نوین پستی در دستور کار جدی ماست.

بررسی قانون تمدید اساسنامه شرکت ملی پست و انجام کار مطالعاتی در خصوص تبدیل شرکت پست به سازمان توسعه‌ای از اقداماتی بود که معاون وزیر ارتباطات از آن خبر داد.

وی از مدیران شبکه پستی کشور خواست تا با بهره‌گیری از تفکر سیستمی و همراهی و همسویی، موجبات تحقق اهداف شبکه پستی کشور درباره هوشمندسازی و تدوین راهبردهای اصلی را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای امکانات رفاهی برای کارکنان؛ بر موضوع دردستور کار قرار گرفتن تجهیز مهمانسراها در اسرع وقت تاکید کرد.

لیائی همچنین خواستار پیگیری وصول مطالبات، شناسایی و مولدسازی اموال غیرمنقول و اجتناب استان‌ها از عقد قراردادهای زیان‌ده شد.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha