۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
افزایش نرخ گندم اقتصاد کشاورزی را متحول می کند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

افزایش نرخ گندم اقتصاد کشاورزی را متحول می کند

ساری- زراعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزایش نرخ گندم را در توسعه سطح زیرکشت این محصول موثر دانست و گفت: این مسئله سبب اقتصادی شدن کشاورزی می شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه افزایش قیمت گندم سبب تحول در اقتصاد گردشگری می شود، افزود: قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه همچنین مبلغ ۱۰ هزار ریال نیز به عنوان جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم گندم تحویلی پرداخت می شود، افزود: نرخ گندم ابتدا به ازای هر کیلوگرم ۷۵ هزار ریال تعیین شده بود.

وی افزایش قیمت گندم را با توجه به تحریم های اقتصادی سبب تحول در اقتصاد کشاورزی برشمرد و گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم می تواند سبب توسعه کشت گندم در سال زراعی آینده شود.

زارعی با اشاره به اجرای طرح گردشگری در حاشیه تجن خواستار توسعه و تقویت گردشگری در ساری شد و گفت: اجرای طرح های گردشگری باید همزمان با رعایت محیط زیست باشد و مسائل زیست محیطی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس به شعار سال جاری اشاره و اضافه کرد: رضایت مردم در همه زمینه ها به ویژه حل مشکلات اشتغال و رشد اقتصادی در سال جاری باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha