۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
مشکلات صادرات از آذربایجان شرقی به روسیه برطرف شد
سفیر روسیه در تهران:

مشکلات صادرات از آذربایجان شرقی به روسیه برطرف شد

تبریز- سفیر روسیه در تهران با اشاره به برخی مشکلات صادرات از ایران به روسیه گفت: مشکلات صادرات از آذربایجان شرقی به روسیه برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، لوان جاگاریان عصر یک شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز گفت: مشکلاتی که برای صادرات برخی محصولات از آذربایجان شرقی به روسیه وجود داشت، رفع شده است و هم اکنون بسیار علاقه‌مند به توسعه مبادلات در این زمینه هستیم.

جاگاریان با اشاره به اینکه همکاری آذربایجان شرقی با روسیه قدمتی طولانی دارد، یادآور شد: در حال حاضر ارتباطات خوبی بین تبریز و جمهوری تاتارستان روسیه وجود دارد و معتقدیم که با وجود ظرفیت‌های مشترک بین دو طرف، این روابط می‌تواند توسعه یابد.

وی از سفر رئیس اتاق بازرگانی تاتارستان به ایران در تیر ماه امسال خبر داد و گفت: در نظر داریم که یکی از برنامه‌های ایشان بازدید از تبریز و آذربایجان شرقی باشد تا مذاکرات لازم برای توسعه همکاری‌ها در حوزه مبادلات اقتصادی و تجاری انجام شود.

جاگاریان افزود: بعد از این سفر و ملاقات حضوری پوتین و رییسی، سه تن از وزرای دولت جمهوری اسلامی هم از مسکو بازدید کردند که امیدوارم در سال جدید شاهد توسعه‌ رفت‌وآمدها از سوی هر دو طرف باشیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha