۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
قرار گرفتن ریپل در مسیر صعودی| هدف گذاری قیمت روی ۰.۹ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن ریپل در مسیر صعودی| هدف گذاری قیمت روی ۰.۹ دلار

قیمت ریپل طی روزهای گذشته به شکل قابل توجهی افزایش داشته و تحلیلگران معتقدند این آغازی برای حرکت این ارز بزرگ در روند صعودی محسوب می شود.

به گزارش بازار، با افزایش قیمت عمده آلتکوین ها طی روزهای اخیر، ریپل نیز خود را برای شکست روند فعلی و حرکت به سمت روند صعودی آماده می کند. در همین راستا، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با پیش بینی افزایشی بودن قیمت ریپل طی روزهای آینده، قیمت ۰.۹ دلار را به عنوان هدف بعدی این پسرفت ها در نظر گرفته اند.

قیمت ریپل به روند صعودی خود ادامه خواهد داد
با رسیدن قیمت ریپل به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود و بالای ۰.۹۰ دلار، قیمت این آلتکوین یک حرکت صعودی را ایجاد کرده است. بر اساس به‌روزرسانی‌های اخیر که وکیل مدافع ریپل، جیمز کی فیلان به اشتراک گذاشته است، آوریل ۲۰۲۲ می‌تواند ماه تعیین‌کننده‌ای در پرونده قضایی با موضوع دعوی حقوقی میان این شرکت و کمیسیون امنیت و مبادلات آمریکا محسوب شود.

هواداران ریپل بر این باورند که پاسخ این شرکت در برابر اتهاماات وارده از سوی دادگاه، به طور قابل توجهی بر قیمت آن در بازار تأثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل نیز، تحلیلگران روند قیمت ریپل را ارزیابی کرده و معتقدند جهت حرکت قیمت به سمت روند صعودی خواهد بود.

این دسته از تحلیلگران همچنین معتقدند قیمت ریپل در مسیر شکست نقطه مهم و حیاتی ۰.۸۷ دلار است. این سطح، محوری تاریخی برای ریپل در نظر گرفته می شود که از نوامبر ۲۰۲۱ تاکنون به عنوان مقاومت کلیدی برای این ارز باقی مانده است. آنها همچنین استدلال می کنند که قیمت ریپل می تواند به سمت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، بالای ۰.۹۰ دلار حرکت کند.

گفته می شود ریپل برای مدت ها در مرحله تثبیت قیمت گیر کرده و کف های پایین تر و پایین تر را تشکیل داده است. با این حال، آلتکوین در حال حاضر در یک مسیر صعودی قرار داشته و برای شکست روند فعلی قیمت و حرکت به سمت آغاز روند صعودی خود آماده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha