۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
افزایش احتمالی قیمت اتریوم به بالای ۳۵۰۰ دلار در کوتاه مدت
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش احتمالی قیمت اتریوم به بالای ۳۵۰۰ دلار در کوتاه مدت

قیمت اتریوم در کنار آلتکوین های دیگر طی روزهای اخیر رشد خوبی را شاهد بوده و احتمال افزایش قیمت به بالای ۳۵۰۰ دلار طی روزهای آتی بسیار زیاد است.

به گزارش بازار، با ادامه روند صعودی آلتکوین ها در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم طی دو هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است. تحلیلگران با بررسی روند قیمت اتریوم معتقدند که این آلت کوین بزرگ اکنون زیر قیمت معامله شده و احتمال افزایش قیمت آن تا ۶ هزار دلار وجود دارد.

آماده شدن اتریوم برای شکست روند قیمت
با افزایش تمایل سرمایه گذاران نسبت به اتریوم، قیمت این آلتکوین درصد افزایش دو رقمی را طی روزهای گذشته تجربه کرده است. یکی از تحلیلگران بلومبرگ معتقد است که اتریوم در حال حاضر کمتر از میزان واقعی، ارزش گذاری شده است. جیمی کوتس، تحلیلگر بازار کریپتو در بلومبرگ، معتقد است اتریوم هنوز به پتانسیل خود نرسیده است و همچنان جای پیشرفت دارد.

کوتس افزایش ۱۰۰ درصدی را برای قیمت اتریوم پیش بینی کرده و معتقد است اتریوم دارای "ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی های دارایی، کالا و پول است." این تحلیلگر ارشد بلومبرگ همچنین استدلال می کند که قیمت اتریوم می تواند به ۶۱۲۸ دلار برسد.

جاستین بنت، تحلیلگر و فعال بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که چرخش قیمت اتریوم از دو هفته پیش رخ داده و هم اکنون در جهت تغییر روند خود به سمت صعودی قرار دارد.

جامعه اتریوم هم اکنون منتظر ارتقا در شبکه اصلی این ارز است. طرفداران اتریوم معتقدند ادغام شبکه بر روی تست نت، منجر به وقوع پیامدهای صعودی برای قیمت اتریوم بوده و همچنین مصرف انرژی شبکه اتریوم را تا ۹۹.۹۵٪ کاهش خواهد داد. این تحولات در مجموع منجر به افزایش قیمت اتریوم در بازار خواهد شد.

از سوی دیگر، جریان سرمایه نهادی در اتریوم نیز طی روزهای اخیر به شکلی چشمگیری افزایش داشته که می تواند قیمت این ارز را به زودی به بالای ۳۵۰۰ دلار سوق دهد.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha