۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
اتصال به شبکه ریلی از اصلی ترین نیازهای استان ایلام است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

اتصال به شبکه ریلی از اصلی ترین نیازهای استان ایلام است

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اتصال به شبکه ریلی از اصلی ترین نیازهای استان ایلام است که باید مورد توجه مسئولان ارشد کشوری قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایوان، علی اکبر بسطامی در نشست دهیاران، نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداران شهرستان ایوان اظهار داشت: نقش بی بدیل مردم ایوان در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی نمایان است و رشادت‌های زنان و مردان ایوانی در سارات، سومار و تنگه کوشک از اذهان پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری افزود: دولت، مجلس، مدیران و تمامی نهادها باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، ملکشاهی، چوار، هلیلان و چرداول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صدای مجمع نمایندگان استان، صدای واحد و هدف مشترک در مجمع نمایندگان استان، تلاش و مطالبه گری در راستای زدودن محرومیت از چهره استان ایلام است.

بسطامی با بیان اینکه نمادهای توسعه ای در شهرستان ایوان مشاهده نمی‌شود، اضافه کرد: آنگونه که شایسته مردم ایوان است به این شهرستان توجه نشده و نمادهای توسعه ای در این شهرستان مشاهده نمی‌شود و رفع مشکلات مردم این منطقه نیازمند همت ویژه مسئولان است.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha