۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
پیگیری حل مشکلات حوزه گردشگری
سخنگوی دولت اعلام کرد

پیگیری حل مشکلات حوزه گردشگری

علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و دبیر هیئت دولت از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد.

به‌گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از فعالیت‌های این ستاد بازدید و در جریان روند فعالیت‌های این ستاد قرار گرفت. بهادری جهرمی پس از بازدید در جلسه هماهنگی که با حضور نمایندگان ۲۳ ارگان برگزار شد، شرکت کرد. در ابتدا استانداران چند استان کشور گزارش اجمالی را از نحوه فعالیت‌های خود در طول مدت تعطیلات و درباره سفرهای نوروزی ارائه کردند.

علی بهادری جهرمی در این جلسه گفت: «قطعا مردم آثار فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر را در نوروز امسال به خوبی احساس کرده‌اند و از آن مهم‌تر این همنشینی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف باعث حل بسیاری از مشکلات در حوزه گردشگری خواهد شد. این همدلی و نزدیکی در ستاد شادی را در دل مردم بیش از پیش خواهد کرد و خدمت‌رسانی به مسافران را آسان‌تر می‌کند.»

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: «آمار و ارقامی که در این جلسه شنیدم بسیار دلگرم‌کننده بود. درباره تصادفات و حوادث جاده‌ای دوست داریم که این آمار به سمت صفر برسد، اما این یک واقعیت تلخ است که باید به سمت کاهش آن پیش برویم.»او افزود: «خوشبختانه امسال حجم تلفات جانی کاهش داشته و ان‌شاءالله این آمار کمتر هم خواهد شد و تا پایان سفرهای نوروزی کمتر اخبار تصادفات و حوادث را داشته باشیم تا شیرینی عید نوروز بیشتر احساس شود.»او عنوان کرد: «زیاد بودن سفرها نشان‌دهنده توان مالی مردم است و از این بابت خوشحالیم که مردم می‌توانند به مسافرت بروند. برای من جای سوال بود که چرا تهران شلوغ است و اکنون فهمیدم که به دلیل برنامه‌ریزی خوب ستاد هماهنگی سفر بوده است. ان‌شاءالله بتوانیم توزیع زمانی را به توزیع مکانی اضافه کنیم. در حد توان حتما پیگیر حل مشکلات حوزه گردشگری خواهم بود.»

کد خبر: ۱۴۲٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha