۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
احتمال افزایش قیمت بیت تورنت| قیمت همچنان نزولی است
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت تورنت| قیمت همچنان نزولی است

در حالیکه نمودارهای فنی قیمت بیت تورنت نشان از افزایش قیمت احتمالی برای آن دارد، قیمت همچنان در داخل یک مثلث نزولی قرار دارد.

بازار؛ گروه رمز ارز: پیش‌بینی قیمت بیت تورنت همچنان با سیگنال‌های متفاوتی روبروست، زیرا قیمت همچنان در داخل یک مثلث متقارن قرار دارد.برای آغاز روند صعودی، قیمت باید از این گُوِه خارج شده تا به سمت بالا حرکت کند. تغییر نام اخیر کریپتو BTT، تحلیل فنی نمودار را تا حدودی دشوار کرده است. برای درک بهتر، نمودار قیمت نسخه های قدیمی و جدید را ادغام خواهیم کرد.

در حال حاضر، توکن جدید BTT با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۹۷ دلار معامله می شود که ۸۷ درصد نسبت به ATH آوریل ۲۰۲۱ کاهش یافته است. این ارز از زمانی که در سال گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار ATH خود رسید، همچنان در یک روند نزولی ثابت به سر می برد. برای پیش‌بینی قیمت بیت تورنت، نمودار قیمت توکن BTT قدیمی را به دلیل تغییر نام، بر ۱۰۰۰ تقسیم می‌کنیم.

طبق آخرین تحولات بیت تورنت، این تیم در حال توسعه یک بلاک چین ویژه برای BitTorrent است که شبکه اصلی اولین پروتکل و زنجیره متقابل ناهمگن خودخوانده آن در دسامبر ۲۰۲۱ فعال شد. طبق آخرین اخبار، این زنجیره جدید با EVM سازگار خواهد بود و توسعه Dapp را تقویت می کند.

پیش بینی قیمت بیت تورنت نیز به شدت تحت تأثیر خروج جاستین سان از ترون به عنوان ارز مادر بیت تورنت قرار گرفته است. رمزارز BTT همچنان به عنوان توکن TRC-۱۰ در شبکه ترون و توکن ERC-۲۰ در شبکه اتریوم در دسترس است. اگر از خود می‌پرسید «آیا رمزارز بیت‌تورنت سرمایه‌گذاری خوبی است؟»، باید پیش‌بینی قیمت BTT را بررسی کرده و بدانید که پس از تغییر نام، عرضه فعلی BTT در گردش به ۹۲۳ تریلیون می رسد.


پیش بینی قیمت بیت تورنت

احتمال افزایش قیمت بیت تورنت| قیمت همچنان نزولی است

احتمال افزایش قیمت بیت تورنت| قیمت همچنان نزولی است

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت تورنت نشان می دهد که این ارز دیجیتال هنوز از افول خارج نشده است. به نظر می رسد حمایت کمی در سطح ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار وجود دارد اما با این حال، قیمت همچنان در اطراف این سطوح معامله شده و ممکن است در آزمایش مجدد دیگری آن را بشکند. چنین وضعیتی بسیار نزولی خواهد بود و می تواند قیمت سکه BTT را در یک روند نزولی طولانی قرار دهد.

با این وجود، اگر قیمت بیت تورنت از مثلث خارج شود، ممکن است یک حرکت صعودی بزرگ رخ دهد. در چنین سناریویی، سطح ۰.۰۰۰۰۰۵ دلار می تواند به مقاومت تبدیل شود. اگر خریداران این سطح را بازیابی کنند، به نظر می رسد ۰.۰۰۰۰۰۹ یک پیش بینی معتبر قیمت برای بیت تورنت در سال ۲۰۲۲ باشد.

در اینجا ذکر این نکته مهم است که هر شکستی در پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلاری این پیش بینی را باطل می کند. عرضه عظیم تورنت BTT به دلیل افزایش حجم موجود این ارز در بازار در روند تغییر نام آن، رسیدن به ۱ دلار را غیرممکن می کند.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha