۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
خدمات‌رسانی شبانه‌روزی اماکن راهداری کشور به مسافران نوروزی
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی اماکن راهداری کشور به مسافران نوروزی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران نوروزی امسال می‌توانند از تمام خدمات رفاهی اماکن این سازمان در محورهای ارتباطی سراسر کشور استفاده کنند و حتی شب ها نیز در این مکان‌ها مستقر شوند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان کرمان گفت: امسال گشت‌های راهداری در محورهای ارتباطی کشور حضور دارند و یکهزار و ۲۰۰ نفر در این بخش در خدمت مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش از عید نوروز اقدامات زیادی برای رفاه مسافران نوروزی انجام داده است، گفت: همچنین خط کشی، روشنایی و فعالیت‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و این اقدامات طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و اجرا شده است.

امانی تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی راهداری سازمان راهداری و حمل جاده‌ای با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین، سنگین و سبک ۲۴ ساعته در محورهای ارتباطی کشور به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است در بخش حمل و نقل ازدیاد جمعیت داشته باشیم، عنوان کرد: برنامه ریزی در بخش ناوگان عمومی و اتوبوس انجام شده است و ناوگان در محورهای با تردد بیشتر از جمله مشهد، استان های جنوبی کشور و حوزه اردوهای راهیان نور بیشترین خدمات دهی را دارند.

وی با بیان اینکه غیر از دو یا سه راه فرعی اکنون تمامی محورهای اصلی کشور باز است، گفت: اخیرا برف سنگینی در اردبیل باریده اما بیشتر محورهای این استان باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است؛ معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون راه‌های فرعی و روستایی و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان امروز پس از ادای احترام به شهدا و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل ساخت راهدارخانه مرکزی کرمان، پایانه حمل بار و مسافر کرمان بازدید کردند و پس از آن راهی استان هرمزگان شدند.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha