۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
انتقاد از وضعیت ارائه خدمات بانکی و صف های طولانی مقابل عابربانکها در ایام نوروز
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

انتقاد از وضعیت ارائه خدمات بانکی و صف های طولانی مقابل عابربانکها در ایام نوروز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن انتقاد از عدم ارائه خدمات برخی دستگاه‌های عابربانک در زمان اوج تراکنش‌های بانکی گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نباید روی این تعلل بانک‌ها چشم پوشی کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی، با انتقاد از عدم خدمات رسانی برخی دستگاه های عابربانک در سطح کشور، گفت: این روزها که مردم اغلب در مسافرت به سر می برند نباید برای مسائل پولی و مالی به دلیل عدم خدمات رسانی مناسب بانک ها با مشکل مواجه شوند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه انتظار می رفت بانک ها نسبت به ارائه خدمات مطلوب بانکی و عملکرد مناسب دستگاه های عابربانک خود به ویژه در ایام تعطیلات نوروز حساسیت داشته باشند، عنوان کرد: متأسفانه حتی سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی که انتقال پول از طریق اینترنت را انجام می دهند دچار مشکل شده اند و با تأخیر ارائه خدمات می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تراکنش بانکی در این ایام نباید دغدغه برای مردم ایجاد شود و بانکها باید ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی را جدی تر بگیرند تا صف‌های طولانی مقابل برخی دستگاه های فعال بانکی تشکیل نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این بین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نیز نباید چشم روی این تعلل بانک ها پوشیده و در ایام تعطیلات نوروزی باید سرکشی و بازرسی داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha