۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
بودجه آموزش و پرورش به ۱۳.۱ درصد بودجه عمومی رسید
در قانون بودجه ۱۴۰۱؛

بودجه آموزش و پرورش به ۱۳.۱ درصد بودجه عمومی رسید

همدان - رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: بودجه آموزش و پرورش در قانون بودجه ۱۴۰۱ به ۱۳.۱ درصد بودجه عمومی رسید.

به گزارش بازار؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش بودجه آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در سال جاری خبر داد.

وی در تشریح این موضوع افزود: از این مبلغ ۱۶۹ هزار میلیارد تومان مربوط به حقوق و نظام رتبه بندی معلمان است و ۱۰ هزار میلیارد تومان مربوط به مدرسه سازی و بقیه مربوط به مدارس شبانه روزی، سازمان آموزش وپرورش استثنایی، ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، تغذیه و شیر مدارس و موارد دیگر است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: تجهیز مدارس و هنرستان ها، تامین تبلت های دانش آموزی، هوشمند سازی مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز از مواردی است که در بودجه آموزش وپرورش مدنظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سهم بودجه آموزش و پرورش از بودجه دولت بانگاه مثبت دولت به ۱۱ درصد رسید که در قانون بودجه ۱۴۰۱ در مجلس به ۱۳.۱ درصد افزایش یافت.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      سلام. لطفا تدبیری بیاندیشیذ که دانشجویان ارشدی که تمام ترم هایشان مجازی بوده،واحد پایان نامه نداشته باشند یا حداقل چن واحد درسی به جای آن پاس کنند،چون همه ترمها مجازی بوده،و دانشجو به استاد دسترسی نداشته که در مورد ساختار نوشتاری و چگونگی نوشتن پایان نامه اطلاعاتی داشته باشه، لطفا پیگیری کنید.در دانشگاه های دولتی باید تدبیری براش اندیشیده بشه