۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
تفکر دانش بنیان در همه بخش های تولیدی حاکم باشد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

تفکر دانش بنیان در همه بخش های تولیدی حاکم باشد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نامگذاری امسال، استراتژی کشور را در بحث تولید مشخص کرد و همه بخش های مدیریتی کشور باید برای تحقق این شعار کوشا باشند.

به گزارش بازار، غلامرضا مرحبا، با اشاره به اینکه اکنون مهم ترین دغدغه کشور موضوع اشتغال و معیشت مردم است، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در افزایش تولیدات کشور و نیز ایجاد اشتغال جوانان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شعار سال باید به عنوان اصل مهم و اساسی در برنامه ریزی های کشور مدنظر قرار گیرد و از همه امکانات و منابع برای تحقق آن استفاده شود.

مرحبا با اشاره به حرکت جدی شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر برای افزایش تولیدات داخلی و خودکفایی گفت: ما در حوزه دانش بنیان و با تلاش جوانان با انگیزه و مومن در صف مقدم حرکت می کنیم؛ به گونه ای که اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته موجب غبطه کشورهای توسعه یافته شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: می توان با توسعه این تکنولوژی و تفکر دانش بنیانی به ارکان تولید، صنعت و اقتصاد تحرک بسیار اساسی بخشید.

مرحبا یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در این زمینه حمایت های قانونی خود را از شرکت های دانش بنیان در جهت رشد تولید و اشتغال انجام خواهد داد.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha