۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ در ایلام ممنوع است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ در ایلام ممنوع است

ایلام- عموزاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: با توجه به کمبود مرغ در بازار استان، تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ در ایلام ممنوع است.

آذرنوش عموزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: باتوجه به نبود مرغ در شهرستان دره شهر و تعطیلی کشتارگاه این شهرستان، مسئولان جهاد کشاورزی استان این مسئله را پیگیری کرده اند.

وی گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد به رغم آمادگی اتحادیه مرغداران شهرستان و تامین ۲۰ خودرو، این کشتارگاه از خرید مرغ خودداری کرده که باعث کمبود این کالای اساسی در روز یکم فروردین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار ایلام در خصوص جلوگیری از کمبود مرغ استان، ضمن راه اندازی مجدد کشتارگاه مرغ دره شهر و ایوان، تذکرات و اخطارهای لازم به هر دو واحد تولیدی کشتارگاه در استان نیز داده شده است.

وی گفت: هر دو کشتارگاه استان حق تعطیلی ندارد و در صورت مشاهده به عنوان اخلال در بازار برای تصمیم گیری در اختیار استاندار قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: همچنین نظارت بر بهداشت و مسائل شرعی در کشتارگاه ها توسط مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد به صورت مستمر انجام می گیرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha