۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
روستاها ‌و خانه‌های بوم‌گردی همدان از مزایای اقتصادی نوروز بهره‌مند شوند
نماینده مردم همدان در مجلس:

روستاها ‌و خانه‌های بوم‌گردی همدان از مزایای اقتصادی نوروز بهره‌مند شوند

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاها ‌و خانه‌های بوم‌گردی استان همدان باید از مزایای اقتصادی سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، اظهار داشت: پس از وقفه دو ساله سفرهای نوروزی به دلیل اپیدمی کرونا، امسال با بهبودی اوضاع سلامت جامعه، مسافرت‌ها بیشتر شده است‌.

وی به سابقه تمدنی ایران و جایگاه ویژه گردشگری در کشور اشاره کرد و افزود: همدان از استان‌هایی مطرح به عنوان قطب گردشگری است و در تمام شهرستان‌ها جذابیت‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

حجت الاسلام فلاحی گفت: شهر همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و امیدواریم مردم از داشته‌ها، مفاخر گذشته و ‌هویت تاریخی خود مطلع شده و در کنار تفریح و گذران تعطیلات نوروز، ثمره مثبتی نیز برای مردم منطقه داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امیدواریم روستاهای همدان نیز بتوانند در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند عایدی خوبی داشته باشند، عنوان کرد: این ایام فرصتی است که اهالی منطقه ظرفیت‌های اقتصادی خود را به منصه ظهور گذاشته و نفع ببرند.

وی با اشاره به اینکه روستاها ‌و خانه‌های بوم‌گردی از جمله مکان‌هایی هستند که باید از سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند، گفت: این مناطق باید روز به روز توسعه پیدا کرده و معرفی شوند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha