۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای ۴۹۵ طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر
مدیر کل اقتصادی و دارایی استان بوشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای ۴۹۵ طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر

بوشهر- زارعی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای ۴۹۵ طرح تولیدی و اقتصادی در استان خبر داد.

رسول زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ در حوزه اقتصادی و تولید در استان بوشهر گام‌های بلندی برداشته شد و بویژه در توسعه زیرساخت‌ها و همچنین در پرداخت تسهیلات بانکی اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی افزود: تمام تلاش متولیان امور در استان، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بیشترین بازدهی را برای مردم داشته باشد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه اجرای طرح‌های تولیدی در استان راغب هستند و اگر امکانات رفاهی ایجاد شود و سخت‌گیری‌ها کمتر شود شاهد رونق در این راستا خواهیم بود.

زارعی تصریح کرد: در یکسال اخیر برای ۴۹۵ طرح تولیدی و اقتصادی در استان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت تصویب شد که بخش زیادی از این تسهیلات تاکنون‌پرداخت شده است.

وی یادآور شد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این طرح‌های تولیدی و اقتصادی تصویب شده که پرداخت آن موجبات ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان می‌شود.

زارعی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و این مساله نباید تنها در شعار باقی بماند و همه موظفیم در راستای تحقق شعار سال شبانه‌روزی تلاش کنیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha