۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
نوسازی تجهیزات هوانوردی فرودگاه امام(ره) در سال ۱۴۰۱
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد

نوسازی تجهیزات هوانوردی فرودگاه امام(ره) در سال ۱۴۰۱

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و در آستانه نوروز، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی علی رستمی عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی و رحیمی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام(ره)، علیرضا مجذوبی عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی، علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی، ضرابی فر مدیرکل دفتر سامانه های فرودگاهی، اطیابی مدیرکل دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی و دلاوری مدیرکل حوزه مدیرعامل شهر فرودگاهی انجام شد، از برج کنترل مراقبت پرواز و کشیک های واحدهای ناوبری، ارتباطی، راداری و کشیک های مخابرات و فناوری اطلاعات دیدن شد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها در این بازدید بر جایگاه حوزه عملیات هوانوردی تاکید و از ساختمان برج مراقبت پرواز این فرودگاه به عنوان آبرو و پیشانی نظام یاد کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم حوزه عملیات هوانوردی در ارائه سرویس ایمن و مطلوب ناوبری هوایی و سرویس های کنترل ترافیک هوایی گفت: با توجه با اینکه فرودگاه امام میزبان آمد و شد پروازهای خارجی است، این موضوع اهمیتی دو چندان پیدا می کند.

سیدی در ادامه با پرسنل شیفت این حوزه گپ و گفت داشت و گفت: با وجود انتزاع شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام، اما حوزه عملیات هوانوردی را از شرکت جدا نمی دانیم و امیدواریم همچون گذشته بیشترین همکاری موثر را با شرکت شهر فرودگاهی داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در ایام نوروز هم با وجود افزایش چشمگیر پروازهای فرودگاه امام(ره)، خدمات مطلوب چون گذشته ارائه شود.

در این بازدید سیدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران این حوزه در طول سال ۱۴۰۰، بر نوسازی تجهیزات هوانوردی این فرودگاه در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی فرودگاه حضرت امام(ره) را چشم و چراغ فرودگاه‌های کشور خواند و اظهار امیدواری کرد: با تعامل بیشتر با مدیران و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) و با تمام توان توسعه همه جانبه این فرودگاه را دنبال می کنیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha