۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
ترافیک پرحجم در جاده‌های استان سمنان| تردد روان گزارش می‌شود
آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها؛

ترافیک پرحجم در جاده‌های استان سمنان| تردد روان گزارش می‌شود

سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری استان سمنان از ترافیک پرحجم اما روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ورودی شهرها دارای بیشترین میزان ترافیک است.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره ترافیک نوروزی استان سمنان بیان کرد: همزمان با آخرین شنبه سال ۱۴۰۰ و قرن چهاردهم شمسی، مسافران نوروزی کم کم وارد استان سمنان شده اند و این امر سبب شده تا به گفته پلیس راه استان، حجم تردد در محورهای مواصلاتی پرحجم گزارش شود.

وی افزود: علی رغم پرحجم بودن ترافیک، تردد به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است همچنین ورودی و خروجی شهرها به دلیل تراکم بالا، میزبان بیشترین خیل مسافران نوروزی و خودروها است و در نتیجه وارد شدن به شهرهای قرار گرفته در مسیر کریدور شرق به غرب در استان سمنان، کمی با معطلی صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: یکی از دلایل این معطلی و ایجاد ترافیک توقف مسافران نوروزی در ورودی شهرها است موضوعی که به شدت نسبت به عدم انجام آن تاکید داریم زیرا درست در محلی که حجم زیادی از خودرو وارد شهر می شود، باریکه ای برای تردد خودروها بیشتر باقی نمی ماند که این امر هم ترافیک آفرین و هم خطرناک است.

منصور کیایی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت یا خسارت سنگین در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است اما مردم به توصیه های راهداری و پلیس راه به خصوص رعایت سرعت مطمئنه و همچنین عدم عجله در رسیدن به مقصد، استفاده از کمربند ایمنی و ... دقت داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha