۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
۱۴۰ هزار بسته معشیتی در گیلان توزیع شد
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان:

۱۴۰ هزار بسته معشیتی در گیلان توزیع شد

رشت- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گیلان از توزیع شش هزار بسته معیشتی به مناسبت نیمه شعبان در استان خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر ۱۴۰ هزار بسته توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، محمد کرمی از توزیع ۶۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کمتر برخوردار سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در ادامه ۱۴۰ هزار بسته معیشتی است که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در استان گیلان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: در آستانه ولادت باسعادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان، فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و مواسات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را در استان گیلان برگزار کردیم.

وی از توزیع شش هزار بسته معیشتی بین اقشار کمتر برخوردار سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در ادامه ۱۴۰ هزار بسته معشتی است که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در استان گیلان توزیع شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان، ارزش تقریبی این بسته ها را حدود دو میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: هر بسته حاوی کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر، روغن، ماکارونی، تن و حبوبات است که بین خانوارها توزیع می شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha