۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
بهترین دکتر درمان میگرن در تهران

بهترین دکتر درمان میگرن در تهران

سردردهای میگرنی یکی از شایع ترین بیماری های دنیا هستند و افراد بسیاری از ابتلا به آن رنج می برند. این بیماری به دلایل مختلفی رخ می دهد و روش های درمان آن ممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد.

به گزارش بازار، سردردهای میگرنی یکی از شایع ترین بیماری های دنیا هستند و افراد بسیاری از ابتلا به آن رنج می برند. این بیماری به دلایل مختلفی رخ می دهد و روش های درمان آن ممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. اگر شما هم به این بیماری آزاردهنده و دردناک دچار هستید بهتر است با مشاهده علائم میگرن در اولین فرصت به مطب بهترین دکتر درمان میگرن در تهران مراجعه کنید تا برای همیشه از این مشکل رها شوید. در این مقاله قصد داریم پیرامون میگرن و روش های درمان آن بررسی کنیم.

بهترین دکتر درمان میگرن در تهران

میگرن چیست؟

میگرن نوعی بیماری عصبی است که منجر به بروز سردردهای شدید و طولانی مدت می شود. سردردهای میگرنی گاهی بیش از چندین ساعت یا حتی چند روز ادامه پیدا می کنند و معمولا با حالت تهوع همراه هستند. فردی که از بیماری میگرن رنج می برد به دلایل مختلفی از قبیل احساس گرسنگی، استرس بیش از حد، مصرف کافئین یا خستگی مفرط دچار سردردی شدید و ناتوان کننده می شود که او را از انجام فعالیت های روزمره خود باز می دارد. درصورت پیشرفت بیماری ممکن است فرد حدود ۲ الی ۴ بار در هر ماه دچار حملات میگرنی شود و نیاز داشته باشد که یک یا چند روز را در رختخواب بماند.

انواع میگرن

میگرن با توجه به علائم و نشانه هایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آن ها راه های درمان مختلفی دارند. در ادامه برخی از مهم ترین انواع میگرن معرفی شده اند:

  • میگرن با هاله
    هاله به دسته ای از اختلالات حسی مثل دیدن لکه های روشن یا خطوط زیگزاگ در هنگام پلک زدن، لکه های کور یا از دست دادن موقتی بینایی و افکار گیج کننده گفته می شود که به عنوان مهم ترین نشانه های میگرن شناخته می شوند. گاهی اوقات علائم هاله میگرنی ممکن است بدون احساس سردرد رخ بدهند، با این حال می توانند در انجام فعالیت های عادی فرد اختلال ایجاد کنند. در صورتی که با علائم هاله مواجه شدید توصیه می شود فوراً نزد بهترین دکتر میگرن در تهران رفته و معاینه شوید تا بدین ترتیب پیش از تشدید میگرن، بتوانید نسبت به درمان آن اقدام کنید.
  • میگرن بدون هاله
    در میگرن بدون هاله همان طور که از نامش مشخص است، بیمار هیچگونه علائم هاله یا اختلالات حسی را تجربه نمی کند. تقریباً اکثر افراد حداقل یک بار در ماه با این نوع از میگرن روبرو می شوند. میگرن بدون هاله اگرچه با نشانه های هاله همراه نیست اما می تواند پیش زمینه ای برای بروز حمله میگرنی باشد.
  • میگرن قاعدگی
    میگرن قاعدگی که در هنگام دوره عادت ماهانه در خانم ها رخ می دهد، دردی شدید و نبض دار است که از یک طرف سر شروع شده و بیشتر از سردرد معمولی فرد را ناتوان می کند. این نوع سردرد میگرنی ارتباط مستقیم با هورمون ها دارد و معمولاً دو روز قبل از قاعدگی آغاز می شود و در مواردی سه روز اول دوره عادت ماهانه را نیز در بر می گیرد. چنانچه میگرن قاعدگی شما بسیار وخیم و غیرقابل تحمل است، پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت به بهترین دکتر درمان میگرن در تهران مراجعه کنید تا داروهای پیشگیری از میگرن قاعدگی برای شما تجویز شود.
  • میگرن شکمی
    میگرن شکمی یکی از انواع میگرن شایع در کودکان است که با حالت تهوع، دل درد و استفراغ همراه است و کودک را دچار ضعف و بی اشتهایی می کند. این نوع میگرن به دلایل مختلفی مثل نفخ شکم، مصرف شکلات و کافئین، استرس و... رخ می دهد. اگر فرزند شما از دل دردهای همراه با حالت تهوع، استفراغ، رنگ پریدگی صورت، حساسیت به نور و خمیازه کشیدن مکرر رنج می برد، می توانید با دریافت مشاوره از بهترین دکتر درمان میگرن در تهران نسبت به درمان آن اقدام کنید.
  • میگرن مزمن
    فردی که به میگرن مزمن مبتلا است در هر ماه حداقل ۱۵ مرتبه دچار سردرد می شود و این اتفاق بیش از سه ماه به طول می انجامد. پزشک متخصص اعصاب می تواند با معاینه بیمار و اطلاع از نشانه ها، میزان و دفعات سردردهای او نوع میگرن را تشخیص دهد و داروهای لازم را تجویز کند. در صورتی که میگرن مزمن کنترل نشود احتمال دچار شدن به مشکلات قلبی، سکته مغزی، پارکینسون و افسردگی در فرد وجود دارد. از همین رو توصیه می شود با مشاهده علائم میگرن در اولین فرصت با بهترین دکتر درمان میگرن در تهران تماس گرفته و وقت معاینه دریافت کنید.

علائم

بهترین دکتر درمان میگرن در تهران

میگرن

سردردهای میگرنی در هر شخص با توجه به شدت بیماری، سن، عوامل محیطی و... ممکن است علائم مختلفی از خود نشان بدهد؛ اما به طور کلی از جمله علائم میگرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سردرد ضربان دار
  2. حالت تهوع
  3. اسهال
  4. سرگیجه
  5. حساسیت به نور
  6. زنگ زدن گوش ها
  7. گردن درد
  8. انقباض عضلات
  9. افسردگی
  10. ضعف و خستگی
  11. حساسیت لمسی
  12. تورم صورت
  13. سوزن سوزن شدن دست، پا یا صورت

درمان میگرن

هنگامی که به بهترین دکتر درمان میگرن در تهران مراجعه می کنید، پزشک با توجه به علائم و نتایج معاینه خود، می تواند نوع و شدت میگرن شما را تشخیص دهد. پس از آن روش های درمانی مختلفی وجود دارند که با توجه به شرایط فردی هر بیمار می توان از آن ها کمک گرفت. در ادامه درمان های رایج میگرن لیست شده اند:

  • داروهای شیمیایی
  • بوتاکس
  • تزریق درمانی
  • ورزش و تمرینات یوگا
  • مسکن ها
  • تجویز داروهای مکمل و ویتامین

مراجعه به پزشک

سردردهای میگرنی از جمله بیماری هایی هستند که در زندگی شهری و پر اضطراب این عصر، شیوع بسیاری دارد و افراد زیادی به آن مبتلا هستند. این بیماری گاهی با تغییر سبک زندگی و اجتناب از برخی فعالیت های مضر، بهبود پیدا می کند؛ اما برخی اوقات برای درمان میگرن لازم است حتما تحت نظر پزشک قرار گرفته و دوره درمان شیمیایی را طی کنید. چنانچه شما یا اطرافیان شما از سردردهای میگرنی رنج می برید بهتر است هرچه سریع تر با مطب دکتر پشم فروش، متخصص مغز و اعصاب تماس بگیرید تا بتوانید زودتر بهبودی کامل خود را به دست آورید.

بهترین دکتر درمان میگرن در تهران

تماس با مطب دکتر رادنوش پشم فروش

مطب اول : خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، ساختمان پزشکان آریا، طبقه سوم، واحد ۸ - یکشنبه و پنجشنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۳
مطب دوم : شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب بیمارستان آتیه، ساختمان پزشکان جم، ط ۳ واحد۵ - شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ها ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰

بیمارستان:
بیمارستان فرهیختگان دوشنبه ۱۰ تا ۱۲
بیمارستان آتیه - شهرک غرب - درمانگاه دکتر سودبخش - طبقه منفی یک - شنبه و دوشنبه ها ۱۳ تا ۱۴:۳۰
بیمارستان بوعلی - درمانگاه - شنبه ها ۱۰ تا ۱۲

تلفن های تماس:
۰۹۰۳۶۰۶۰۹۵۸ - ۰۹۰۳۶۰۶۰۹۵۷
۰۹۱۰۱۹۵۴۳۸۰ - ۰۹۱۰۱۹۵۴۳۷۰

آدرس سایت: https://drpashmforoosh.com

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.r.pashmforoosh

آدرس کانال آپارات: https://www.aparat.com/drpashmforoosh

----------

خانه پزشکان

کد خبر: ۱۴۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha