۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
واریز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال یارانه کمک معیشت عید نوروز
به حساب بیش از ۱۲ میلیون سرپرست خانوار؛

واریز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال یارانه کمک معیشت عید نوروز

حسب دستور ریاست محترم جمهور در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه حمایت معیشتی عید نوروز به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان واریز می شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، با دستور رئیس جمهور آیت الله رئیسی ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه یارانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند، واریز خواهد شد.

در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه‌های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

یادآور می‌شود دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      پولهای بریتانیا گور گم نشوند