۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
 ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان ابلاغ شد
استاندار سمنان:

۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان ابلاغ شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و از محل سفر رئیس جمهور به استان ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و اقتصادی ابلاغ شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین دستاوردهای سفر آبان ماه سال جاری رئیس جمهور به استان سمنان بیان کرد: تاکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار شامل عمرانی و اقتصادی از این سفر به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ویژگی مهم این اعتبارات آن است که به صورت نقدی است و فرصت بسیار عالی برای اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و توسعه زیرساخت ها است، افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی برای استحصال این اعتبارات اهتمام داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران کل تلاش کنند تا بهترین جذب را داشته باشیم، تاکید کرد: سفر استانی رئیس جمهور فرصت بسیار خوبی برای توسعه در اختیار استان قرار داده است.

هاشمی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی تلاش خوبی را برای برنامه ریزی و همچنین اختصاص اعتبارات ویژه سفر رئیسی به استان سمنان داشت، گفت: حالا نوبت دستگاه های اجرایی است که با جذب این اعتبارات به توسعه استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه در کنار این اعتبارات ما توانستیم شاهد ارائه تسهیلات خوبی هم به بخش های تولیدی و اقتصادی باشیم، گفت: در وهله نخست حفظ و سپس ارتقای تولید و اشتغال از جمله مهترین اهداف ما در ارائه این تسهیلات بانکی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان رتبه برتر تسهیلات رونق تولید را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است، بیان داشت: امیدواریم این منابع بتواند در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال عملکرد خوبی را در استان داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha