۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کرونا ارزش توسعه فروش اینترنتی را آشکار کرد
مدیر اولین شرکت دانش‌بنیان بازی‌سازی:

کرونا ارزش توسعه فروش اینترنتی را آشکار کرد

قم - مدیر اولین شرکت دانش بنیان در عرصه بازی‌های رایانه‌ای ایرانی - اسلامی با بیان اینکه کرونا ارزش توسعه فروش اینترنتی را آشکار کرد، گفت: مردم باید به خدمات آنلاین تجاری اهمیت دهند.

حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا ناخواسته ما را به بستر جدیدی از معرفی و فروش سوق داد، گفت: قبل از فاجعه کرونا ما روی فروش آنلاین تمرکزی نداشتیم و به دنبال معرفی و فروش سنتی و معمول بودیم.

وی با اعلام اینکه ایام تعطیلات زمان پیک برای فروش نرم افزارهای بازی و سرگرمی است، گفت: ما همیشه روی تعطیلات عید نوروز و تابستان کودکان حساب باز می‌کنیم اما با شیوع کرونا این فرصت عرضه تحت تأثیر قرار گرفت.

سرگرمی‌های سالم نیاز مبرم جامعه امروز

این مدیر واحد فناور دانش بنیان با اشاره به اینکه تعطیلی اماکن مذهبی و بوستان‌های بازی فرصت عرضه محصولات در فروشگاه‌ها را از ما گرفت، گفت: از دست دادن بخش مهم بازار فروش ما را به ارائه راهکاری جدید که همان تقویت و توسعه دیجیتال مارکتینگ بود واداشت.

وی از راه‌اندازی سه سایت تخصصی معرفی بازی خبر داد و گفت: علاوه بر این ۲ کمپین تبلیغی مجزا، در دو بخش ارسال پیامکی به مشتریان کنونی و معرفی محصول جدید در ۸۰۰ سایت معتبر کشوری از برنامه‌های مهم ما در سال جدید کاری بوده است.

حجت الاسلام داستانی بنیسی با تأکید بر اینکه در این ایام به هیچ وجه تولید و عرضه بازی را تعطیل نکرده‌ایم، گفت: دیجیتال مارکتینگ ما را در معرفی و آشنایی محصول و برند مجموعه کمک شایانی کرده و به نتایج خوبی رسانده است و بیش از ۱۵ هزار نفر طی روزهای گذشته با برند ما ارتباط برقرار کرده‌اند.

توجه به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس

وی با تأکید بر توسعه ارزش‌های نظام در بستر وب و بازی رایانه‌ای، گفت: مجموعه ما به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در عرصه بازی‌های رایانه‌ای با محوریت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

این عضو دانش بنیان پارک علم و فناوری استان قم در تشریح آخرین محصول خود گفت: بازی «عملیات انهدام ۳»، جدیدترین محصول شرکت با روایت چهار حماسه بزرگ معاصر؛ یعنی «عملیات فتح‌المبین» و «عملیات خیبر» از هشت سال دفاع مقدس، «حماسه پاوه» از ابتدای انقلاب اسلامی و «جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و اسرائیل» با گرافیکی بسیار زیبا و گیم‌پلی جذاب، توانسته است ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را به مخاطبان منتقل کند.

این کارآفرین حوزه فرهنگی با اشاره به ارزش‌های توسعه فروش اینترنتی، گفت: متأسفانه شیوع کرونا تأثیر ناخوشایندی بر اقتصاد کشور داشته اما حداقل یکی از خوبی‌های آن آگاه شدن به ارزش‌های توسعه فروش اینترنتی است.

کد خبر: ۱۴٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha