۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
تخلفات بازار عید با سرعت رسیدگی می‌شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات:

تخلفات بازار عید با سرعت رسیدگی می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات در سازمان تعزیرات تاکید کرد که درپی اصلاح آئین نامه دولتی، تخلفات بازار شب عید به سرعت رسیدگی می شود.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات در سازمان تعزیرات در خصوص برخورد با متخلفین در بازار شب عید اظهار کرد: هر ساله در ایام پایانی سال و نیمه دوم اسفند ماه، طرح ویژه نوروزی را داریم و امسال نیز این طرح را از چهاردهم اسفند ۱۴۰۰ آغاز کردیم.

وی با اشاره به اختیاراتی که به سازمان هایی نظیر صمت، جهاد و تعزیرات سپرده شده است، گفت: گزارش های تخلف تهیه می شود و ما از باب این که باید نظارت داشته باشیم، تعداد نیروهای گشت مشترک را اضافه کرده ایم.

اسفنانی ادامه داد: طرح ویژه نوروزی به ماه مبارک رمضان الحاق می شود.

به گفته این مقام مسئول در سازمان تعزیرات بازار هدف در ایام عید ناظر بر پوشاک، میوه و شیرینی و نیز مایحتاج مردم است که دقیقا مورد رصد قرار می گیرد.

وی در خصوص قیمت هایی مصوب نظیر تخم مرغ، گفت: عرضه کل مایحتاج مردم در بازارهای میوه و تره بار امکان پذیر نیست و همه فروشندگان نیز باید مراعات کنند و در غیر این صورت با برخورد تعزیراتی رو به رو می شوند.

اسفنانی در عین حال به تخلفات صورت گرفته اشاره و ابراز امیدواری کرد در آینده نوعی از نظارت رقم بخورد که مردم کمتر دچار مشکل شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات در سازمان تعزیرات به رادیو گفت‌وگو گفت: برخورد حتما به صورت جدی اتفاق می افتد. همچنین دولت آئین نامه ای را اصلاح کرده که موجب می شود همه برخوردها تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: در گذشته بخشی از رسیدگی ها طولانی می شد که در آئین نامه جدید اموری حذف شده تا سریعا به تخلفات رسیدگی شود.

اسفنانی گفت: شنبه همین هفته اکیپ های متعددی اعزام شدند و صداوسیما نیز خبرها را پوشش دادند.

وی خاطرنشان کرد: شعب ما بلافاصله پس از احراز تخلف می توانند حکم صادر کنند تا کار تسریع شود و اطاله و تجدید نظر خواهی اتفاق نیفتد.

کد خبر: ۱۴۱٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha