۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
احداث مسکن در بافت فرسوده تهران تا خرداد ۱۴۰۱ به ۱۰ هزار واحد می‌رسد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

احداث مسکن در بافت فرسوده تهران تا خرداد ۱۴۰۱ به ۱۰ هزار واحد می‌رسد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام این مطلب که سهم بنیاد در احداث مسکن بافت فرسوده تهران ۱۰ هزار واحد است از آغاز عملیات اجرایی این تعداد واحد تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز ۲۴ اسفند در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۹۵۲ واحد مسکونی تحت مسئولیت بنیاد در بافت فرسوده تهران، توضیحاتی را ارایه کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:بنیاد مسکن و شهرداری تهران ۱۰ هزار واحد مسکونی در تهران مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌کند که سه هزار واحد از این طرح امروز ۲۴ اسفند و ۷ هزار واحد دیگر در خرداد سال آینده عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: در قالب ۱۰ هزار واحد با شهرداری تهران قرارداد برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده بود که از این تعداد ۳هزار واحد در قالب سه پروژه آغاز شده است. مقرر شده تا خرداد ۱۴۰۱ هم ۷هزار پروژه دیگر عملیاتی و اجرایی بشود.

وی توضیح داد: در اجرای احداث مسکن در بافت فرسوده تهران، بنیاد مسکن مسئولیت ساخت و پرداخت تسهیلات پروژه‌ها و شهرداری تهران هم مسئولیت واگذاری اراضی را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha