۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
تعیین افزایش حقوق و دستمزد بخش دولتی و خصوصی برای سال ۱۴۰۱ عادلانه نبود
نماینده مردم اهواز در مجلس:

تعیین افزایش حقوق و دستمزد بخش دولتی و خصوصی برای سال ۱۴۰۱ عادلانه نبود

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با انتقاد از نحوه افزایش حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان بخش دولتی و خصوصی در بودجه ۱۴۰۱ از آن به عنوان اقدامی غیرعادلانه یاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اقدام مقتدرانه دلیرمردان انقلاب اسلامی در نابودی جاسوسخانه اسرائیل در اربیل را ارج می‌نهیم ولی این را می‌گوییم که داغ دل مردم ایران و آزادگان جهان با شهادت حاج قاسم‌ها، کربلایی‌ها و مدافعان حرم روزی التیام بخشیده می شود که نابودی اسرائیل را ببینیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد پرداخت حقوق و دستمزد تذکراتی دادیم اما امسال هم توسط دولت و متأسفانه خودمان در مجلس ۱۰ درصد افزایش حقوق برای کارمندان و کارگران؛ چه آنها که حقوق کم و چه آنها که حقوق بالا دریافت می‌کنند، در نظر گرفتیم اما دولت برای بخش خصوصی حدود ۶۰ درصد افزایش در نظر گرفت که این باعث بی‌عدالتی بین کارمندان و کارگران بخش دولتی و بخش خصوصی می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود یک ماه است که وجود ریزگردها در جنوب و غرب کشور و استان خوزستان نفس مردم را تنگ کرده است، بنابراین از دولت انتظار داریم با یک برنامه عملی اقدام عاجل در این زمینه صورت گیرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha