۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
بلیط هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ افزایش قیمت ندارد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

بلیط هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ افزایش قیمت ندارد

رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: رئیس سازمان تاکید داشتند که در نوروز ۱۴۰۱ به هیچ وجه، افزایش قیمتی در بلیط نخواهیم داشت و روی آن نظارت می شود.

به گزارش بازار، میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اشاره به تاکیداتی که برای عدم افزایش قیمت بلیط ها در تمام حوزه های حمل و نقلی صورت گرفته گفت: در ۲ سال اخیر صنعت هوایی با رکود مواجه بود، اما امسال شاهد مسافرت های هوایی هستیم، لذا ستادی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران تشکیل شد.

وی افزود: افزایش قیمت بلیط ها از دغدغه های مردم است. رئیس سازمان تاکید داشتند که در نوروز ۱۴۰۱ به هیچ وجه، افزایش قیمتی در بلیط پروازها نخواهیم داشت و روی آن نظارت می شود و اگر مردم تخلفی مشاهده کردند، به سایت سازمان مراجعه و شکایات خود را ثبت نمایند و حتما پیگیری خواهد شد.

رضوی همچنین خواستار شد: برای کلیه سفرها، مسافران به سایت مراجعه و در قسمت آشنایی با حقوق مسافر، با حقوق خود آشنا شوند که این آشنایی، کار را برای خودشان و ما راحت تر می کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در رادیو گفت و گو اظهار کرد: تعیین قیمت سقف بلیط قانونی است و به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده است. اما کف قیمت به دلیل ایجاد رقابت معنی ندارد و از طرف سازمان تعیین نمی شود. قیمت ها براساس نرخ نامه آذر ۱۴۰۰ است و اگر شرکتی بیش از این نرخ بفروشد، با وی برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha