۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی
رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

به گزارش بازار، سردار سید کمالب هادیانفر در رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ که در دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر برگزار شد، افزود: امیدواریم با کمک رانندگان، مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد نوروز خوبی در سال ۱۴۰۱ باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال ۹۹ شاهد کاهش یک‌هزار و ۶۰۰ نفر کشته و ۶۱ هزار نفر مجروح بودیم، اما در سال ۱۴۰۰ به خاطر جابه‌جایی دولت کمی تصادفات افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به نشست شورای عالی ترافیک که بعد از سال‌ها با حضور رئیس جمهور برگزار شد، امیدواریم شاهد کاهش تصادفات و همکاری و هماهنگی بیشتر سازمان‌ها و نهادها باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در نوروز گذشته شاهد کشته شدن ۹۹۹ نفر در تصادفات و ۸ هزار نفر مجروح بودیم که امیدواریم امسال با رعایت قانون شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

سردار هادیانفر افزود: خوشبختانه ۹۰ درصد رانندگان قانون مدار و متأسفانه ۱۰ درصد قانون‌گریز و به دنبال تخلف هستند که قطعا پلیس با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: استفاده از شانه خاکی، عدم استفاده از کمربند، سرعت و سبقت غیرمجاز از خطوط قرمز پلیس است که به جد با این افراد برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امیدواریم شرایطی به وجود آید که نوروز خوبی برای مردم رقم بخورد.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha