۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
لزوم عبور از ۱۰۵ دلار برای تغییر مثبت در روند لایت کوین
تحلیل بازار رمزارزها؛

لزوم عبور از ۱۰۵ دلار برای تغییر مثبت در روند لایت کوین

با افت محسوس بازار لایت کوین طی هفته های اخیر، هرگونه تغییر مثبت در روند قیمت نیازمند عبور گاوها از نقطه حساس ۱۰۵ دلار است.

به گزارش بازار، در ماه فوریه، دولت چین ممنوعیتی جدید علیه رمزارزها وضع کرد که پیش‌بینی قیمت صعودی لایت کوین را تضعیف کرد. در آن زمان، دادگاه عالی چین همه اشکال جمع‌آوری سرمایه ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرده و حتی قدمی فراتر از این گذاشته و هرگونه فعالیت رمزارزها را جرم اعلام کرد.

طبق دستور جدید دادگاه عالی چین، اگر مجرمان تا سقف ۸ میلیون دلار رمز ارز جمع آوری کنند، به ده سال زندان محکوم می شوند. مبالغ کمتری که جمع آوری می شود ممکن است محکومیت کمتری داشته باشد که می تواند شامل جریمه نقدی باشد.

این ممنوعیت اخیر فشار بیشتری را بر لایت کوین و سایر دارایی های رمزارزی مرتبط با بیت کوین وارد کرد. از آن زمان، لایت کوین مقداری از جذابیت بازار خود را از دست داده و اکنون در بازه محدودی معامله می شود. این محدوده را می توان به عنوان یک الگوی مستطیلی تصویر کرد.

روند قبل از مستطیل یک روند نزولی است که با رد کندل های قیمت در مقاومت ۱۴۰.۲ (و خط روند نزولی) ایجاد می شود. با توجه به اینکه اخبار بسیار کمی در خصوص تحول احتمالی در بازار ارزهای دیجیتال در راه است، سوال اینجاست پیش بینی قیمت لایت کوین در نیمه دوم مارس ۲۰۲۲ چه خواهد بود؟

پیش بینی قیمت لایت کوین

لزوم عبور از ۱۰۵ دلار برای تغییر مثبت در روند لایت کوین

برای صعودی شدن روند قیمت، گاوها ابتدا باید سد مقاومت ۱۰۵.۶ دلار را بشکنند، سپس یک چالش موفقیت آمیز در مرز بالایی مستطیل ایجاد کنند تا تحرک قیمت به ۱۲۰.۴ دلار برسد. پیشرفتی که این مانع را از بین می‌برد، باید خط روند مقاومت را در ۱۳۰.۰ قبل از اینکه ۱۴۰.۲ وارد تصویر شود، از بین ببرد.

در طرف مقابل، رد شدن قیمت در ۱۰۵.۶ مرز پایین مستطیل را تحت فشار قرار می دهد. اگر این مرز جای خود را به شتاب فروش بدهد، ۹۱.۶ هدف اولیه فروشندگان خواهد بود. وخامت بیشتر قیمت، مسیر را به سمت اهداف ۷۸.۴ و ۶۶.۳ باز خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha