۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سراسر کشور | کارگران ۲.۴ میلیون تومان بیشتر از قبل می‌گیرند
معاون وزیر کار خبر داد:

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سراسر کشور | کارگران ۲.۴ میلیون تومان بیشتر از قبل می‌گیرند

بوشهر- معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سراسر کشور خبر داد و گفت: کارگران در سال آینده، ۲.۴ میلیون تومان دریافتی بیشتری نسبت به سال جاری دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی حسین رعیتی فر دوشنبه شب در نشست با فعالان کارگری پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی بیش از ۷۰ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و یک منطقه کارگری با تعداد زیادی شاغل است که برای وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: رفع مشکلات کارگران قراردادی و تبدیل وضعیت آنها از مهم‌ترین دغدغه‌های این وزارتخانه است و در پارس جنوبی نیز با همکاری و همراهی مدیران سازمان به نتایج خوبی خواهیم رسید.

رعیتی فر تصریح کرد: افرایش حقوق و دستمزد کارگران در سراسر کشور از دغدغه‌های اساسی مسئولان وزارتخانه است و در سال ۱۴۰۱ تحولی اساسی در پرداخت حقوق کارگران ایجاد می‌شود.

معاون وزیر کار از افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: از ماه فروردین ۱۴۰۱، حقوق دریافتی کارگران در سراسر کشور ۵۷ درصد افزایش می‌یابد و کارگران این تفاوت را در سفره خود مشاهده می‌کنند.

رعیتی‌فر ابراز داشت: حقوق کارگران حداقل ۲.۴ میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد که در سنوات گذشته سابقه نداشته است.

وی گفت: کارگران پارس جنوبی در شرایط سخت و گرمای تابستان فعالیت می‌کنند و باید بهترین امکانات رفاهی برای این عزیزان فراهم شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha