۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
ارائه گزارش پرداختی‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

ارائه گزارش پرداختی‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در گزارشی به ارائه پرداختی‌های این صندوق در پنج‌ ماه گذشته پرداخت و از ثبت بیش از هزار تقاضا برای دریافت وام از سوی کارکنان صنعت نفت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، در این گزارش آمده است: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به همه بازنشستگان مبلغ ۲ میلیون تومان به‌عنوان معیشت عیدانه و به بازنشستگان دارای شرایط مددجویی افزون بر این مبلغ، یک میلیون تومان به‌عنوان معیشت ویژه به همراه مستمری اسفندماه پرداخت کرده است.

مبالغ پنج‌ماه اضافات مانده از سال ۱۳۹۹ به همراه مستمری دی‌ماه ۱۴۰۰ با میانگین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان، به‌ تناسب سال‌های استحقاق به بازنشستگان پرداخت شد.

مبلغ عیدی پس از حدود ۴۸ ساعت از ابلاغ دولت، در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه پرداخت شد. مبالغ مستمری و مقرری ماه‌های مهر، آبان، دی، بهمن، اسفند هم به همراه سرانه‌های نقدی گردشگری و خدمات باشگاهی در زمان مقرر پرداخت شد.

مبلغ هدیه روز زن و مبالغ مربوط به مصوبه ستاد امور ایثارگران صنعت نفت از جمله مبلغ ۸۰۰ هزار تومانی هدیه بازنشستگان جانباز نیز در موعد مقرر تقدیم بازنشستگان گرامی شد.

تقاضای بیش از هزار نفری برای دریافت وام

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت همچین اقدام به ثبت‌ تقاضای وام به‌عنوان یکی از مطالبات شاغلان و بازنشستگان کرده است. بر این اساس امکان ثبت تقاضای وام‌های مسکن شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت از دوم بهمن ۱۴۰۰ فراهم شده است و تاکنون نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ نفر تقاضای خود را ثبت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha