۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
اختصاص اعتبارات سفر رئیسی برای تسهیلات اقتصادی در استان سمنان
استاندار سمنان تاکید کرد؛

اختصاص اعتبارات سفر رئیسی برای تسهیلات اقتصادی در استان سمنان

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه تسهیلات اقتصادی سفر رئیسی به استان، گفت: مبلغ این تسهیلات ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سفر حجت الاسلام رئیسی همزمان با آبان ماه ۱۴۰۰ به استان سمنان دارای برکات خوبی بود که در کنار طرح های عمرانی، اعتبارات اقتصادی خوبی را نیز نصیب استان کرد، تاکید داشت: ارائه تسهیلات برای ارتقای تولید و اشتغال در استان از جمله این برکات بودند.

وی درباره اختصاص اعتبارات ویژه تسهیلات اقتصادی سفر رئیسی به استان سمنان، افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار، ویژه این تسهیلات به استان ابلاغ شده که از همه دستگاه های ذی ربط می خواهیم در راستای جذب ۱۰۰ درصدی آن تلاش وافری را صورت دهند تا به بهترین نحو شاهد اختصاص آن باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت نیز سعی می کند از سوی دیگر اعتبارات اختصاص یافته سفر رئیس جمهور به استان سمنان را به خوبی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد تا شاهد اجرای پروژه های سفر باشیم، تاکید کرد: بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی پروژه های مهم و شاخص سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ارائه کرده بودند.

هاشمی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان کاملاً تخصیص یافته است، تاکید کرد: یا این اعتبارات می توان طرح های عمرانی و اقتصادی دستگاه های اجرایی را به خوبی به پایان رساند و شاهد توسعه خوبی در سطح استان بود.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha