۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
تراکم ساخت و سازها در گرگان سیستم را جرم زا کرده است
فرمانده انتظامی گلستان:

تراکم ساخت و سازها در گرگان سیستم را جرم زا کرده است

گرگان فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان با بیان این که چیدمان شهری در گرگان مطابق با استانداردها نیست، گفت که تراکم ساخت و سازها در گرگان سیستم را جرم زا کرده است.

سردار محمد سعید فاضل دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طراحی شهری و محیطی در شهرهای گلستان از جمله گرگان درست نیست و باید مسائل امنیتی و اجتماعی در آنها لحاظ شود.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: چیدمان شهری مطابق با استانداردها و اصول لازم نبوده و این امر در کنار تراکم ساخت و سازها سبب شده سیستم جرم زا شود.

وی بیان کرد: با توجه به انتخاب مجرمان برای سرقت از فضاهای خاص لذا برنامه ریزان شهری باید در این زمینه ورود بهتری داشته باشند.

فاضل دادگر گفت: بسیاری از جرایم خصوصا سرقت ها با رعایت نکاتی ساده قابل پیشگیری هستند لذا رسانه ها می توانند با آموزش شهروندان و فرهنگ سازی در این راستا نقش بسزایی داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه دستگاه های زیادی در تولید و حفظ امنیت نقش دارند، تاکید کرد: از رسانه ها انتظار داریم از دستگاه های متولی در خصوص میزان سهم آن ها در راستای تامین نظم و امنیت و چگونگی انجام آن مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تامین امنیت نیست، افزود: امنیت زیربنای همه فعالیت های دیگر است لذا هر سازمانی در حد توان خود باید در این زمینه تلاش کند.

فاضل دادگر با اشاره به انهدام ۹۸ باند سرقت در این مدت، عنوان کرد: با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی و انتظامی گلستان، بیش از ۵۱ درصد از انواع سرقت ها، کشف شده است.

کد خبر: ۱۴۰٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha