۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ۱۰ به ۳۰ میلیارد تومان
رئیس پارک علم و فناوری البرز خبر داد؛

افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ۱۰ به ۳۰ میلیارد تومان

کرج- رئیس پارک علم وفناوری البرز اعلام کرد: سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ۱۰ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهدی عباسی در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور اعضاء برگزار شد، اعلام کرد: سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ۱۰ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

عباسی ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه اظهار کرد: با تلاش مجموعه مدیریت استان و همه اعضای هیات مدیره و سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان اتفاقات خوبی در استان البرز افتاده است و همچنین صندوق پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰ وارد پارک علم و فناوری البرز شد و بانام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این پارک استقرار یافت.

عباسی با اشاره به شکل‌گیری ۹ شتاب‌دهنده در این پارک گفت: با همکاری پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری و غیره شاهد توسعه تجاری‌سازی و توسعه شتاب‌دهنده‌ها در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود.

وی با قدردانی از مجلس، سازمان برنامه‌و بودجه و وزارت علوم و مسئولان ملی و استانی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری البرز ورود خوبی در بخش های مختلف دارد و این موضوع در بحث پسماند یک مأموریت مهم برای پارک است و تلاش می‌کنیم در سطح ملی و استانی به مأموریت دست پیدا کنیم.

رییس پارک علم وفناوری البرز با اشاره به نقش صندوق پژوهش و فناوری استان در حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان گفت: ضرورت دارد همه اعضا برای موفقیت و تحقق اهداف و مأموریت‌های این صندوق بکوشند و برای ارتفاع جایگاه آن در عرصه علم و فناوری تلاش کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha