شرایط حضور در پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر اعلام شد

شرایط حضور در پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر اعلام شد

با مجوز سازمان توسعه و تجارت، پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر تشکیل خواهد شد. این نمایشگاه قرار است از ۲۳ تا ۲۸ خردادماه سال آینده در شهر الجزیره برگزار شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، با مجوز سازمان توسعه و تجارت، پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر تشکیل خواهد شد. این نمایشگاه قرار است از ۲۳ تا ۲۸ خردادماه سال آینده در شهر الجزیره برگزار شود. مجری این پاویون، اتاق تعاون بوده و گروه‌های کالایی کشاورزی، غذایی، شیمیایی، ساخت و ساز عمومی) جاده، پل و...(ساخت و ساز و مصالح ساختمانی، لوازم الکترونیکی و خانگی، صنایع پتروشیمی، صنعت برق، صنایع فولاد و استیل از جمله گروه‌های حاضر در این نمایشگاه خواهند بود.

همچنین غرفه‌های قابل واگذاری در این نمایشگاه به صورت غرفه با تجهیز پیش ساخته به همراه تجهیزات متعارف نمایشگاهی است.

برای ۶ روز برگزاری نمایشگاه، قیمت هر متر مربع غرفه با تجهیزات ۷۲۱ دلار، حداقل متراژ قابل واگذاریهفت متر مربع بوده و تجهیزات غرفه به ازای هر ۲۱ متر مربع عبارت از: موکت کف، پارتیشن، سردر (نام شرکت)، روشنایی، یک عدد میز، سه عدد صندلی، پریز برق خواهد بود.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه موظف هستند به هنگام ثبت نام مبلغ اجاره بهای غرفه را به صورت دلاری و نقد به ستاد برگزاری تحویل دهند.

علاقه‌مندان به مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به ستاد برگزاری این نمایشگاه واقع در تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول، خیابان نمایشگاه بین‌المللی، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، جنب سالن ۷۲، طبقه دوم، امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۶۲۸۴۵ الی ۶، فکس به شماره ۰۲۱۲۲۶۶۲۸۴۷ و یا شماره واتساپ ۰۹۹۰۴۱۳۶۴۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha